Topper 0113
de la 1628 mdl
  • Înălțime 5 cm Înălțime 5 cm
  • Garanție 5 ani Garanție 5 ani
  • Livrare gratuită Livrare gratuită
Topper 0121
de la 1850 mdl
  • Înălțime 5 cm Înălțime 5 cm
  • Garanție 8 ani Garanție 8 ani
  • Livrare gratuită Livrare gratuită
Topper 0129
de la 2690 mdl
  • Înălțime 5 cm Înălțime 5 cm
  • Garanție 10 ani Garanție 10 ani
  • Livrare gratuită Livrare gratuită
Topper 0137
de la 2780 mdl
  • Înălțime 5 cm Înălțime 5 cm
  • Garanție 10 ani Garanție 10 ani
  • Livrare gratuită Livrare gratuită
Saltelele Cosmic
  • De ce husele saltelelor Cosmic au fermoar dacă eu nu trebuie să îndepărtez husa?
  • Fermoarele sunt incluse pe husele de saltele doar ca parte a procesului de fabricație și nu sunt destinate să fie scoase.  Dacă salteaua dvs. conține un fermoar, NU scoateți husa saltelei, doar decât în cazul unor accidente.
     
    Husele pentru saltele Cosmic nu trebuie îndepărtate deoarece protejează componentele cheie ale saltelei, cum ar fi miezul de spumă, care este alcătuit din mai multe straturi atent proiectate din geluri de răcire și alte materiale care diferențiază saltelele Cosmic și le fac extrem de susținătoare și confortabile.

  • Am auzit că unele saltele conțin fibră de sticlă. Se conține și în salteaua mea Cosmic? Ar trebui să mă îngrijorez?
  • Saltelele Cosmic sunt fabricate la cele mai înalte standarde și oferă un confort de neegalat. Pentru a satisface standardele europene de inflamabilitate pentru saltele, anumite modele de saltele Cosmic conțin un strat ignifugat tricotat, alcătuit parțial din materiale care conțin fibră de sticlă cu filament continuu (cu un singur fir). Aceste straturi de protecție învelesc nucleele de spumă care fac saltelele Cosmic atât de confortabile.

    Comisia pentru siguranța produselor de consum & Agenția guvernamentală însărcinată cu supravegherea siguranței produselor de consum, a recunoscut că fibra de sticlă cu "filament continuu" utilizată în textile nu este considerată periculoasă. Clienții Cosmic pot fi siguri că saltelele lor sunt sănătoase și conțin materiale rezistente de înaltă calitate, nepericuloase.

  • Cum îmi pot curăța salteaua?
  • Dacă trebuie să curățați salteaua sau husa Cosmic, vă sugerăm să curățați zonele afectate cu apă și detergent ușor.  Aveți grijă să nu saturați salteaua cu prea multă apă și/sau detergent, deoarece spuma din miezul saltelei va absorbi apa și detergentul. Lăsați zona tratată să se usuce complet la aer înainte de a pune la loc așternuturile și lenjeria de pat. Nu scoateți husa saltelei pentru a o curăța sau pentru a curăța salteaua; sau pentru orice alt motiv. Pentru o metodă mai ușoară de a vă păstra salteaua curată, vă recomandăm să folosiți un protector de saltea rezistent la apă și pete (care poate fi achiziționat de pe site-ul Cosmic). Acesta poate fi îndepărtat și curățat la nevoie.

  • Cum știu ce mărime de saltea este potrivită pentru mine?
  • Vă încurajăm să măsurați spațiul sau cadrul patului înainte de a plasa comanda. Am cunoscut clienți care au comandat din greșeală dimensiunea incorectă și și-au dat seama doar după ce a fost livrat. Confirmarea celei mai bune dimensiuni a saltelei pentru spațiul dvs. înainte de a comanda vă va scuti de neplăcerile schimbării saltelei de dimensiuni greșite cu cea potrivită.

    Ce ține de lungime și lățime, vă recomandăm dimensiuni mai mari, însă depinde de spațiul disponibil.

  • Ce greutate poate susține o saltea Cosmic?
  • Noi cei de la Cosmic, credem că un somn mai bun va aduce la o viață mai bună: saltelele noastre fără arcuri nu au o limită de greutate (însă în caracteristicile fiecărului model de saltea totuși a fost inclusă o limită de greutate, dar nu din cauza rezistenței, ci din cauza confortului, care evident că nu face ca fiecare saltea să fie potrivită pentru fiecare persoană). Ca în cazul aproape tuturor produselor noi, este posibil să existe o ușoară perioadă de acomodare. În funcție de greutatea pe care o suportă salteaua, aceasta poate fi puțin mai moale sau mai fermă în timpul somnului - dar senzația fundamentală va rămâne aceeași.

    Acestea fiind spuse, vă recomandăm întotdeauna să vă folosiți salteaua pe o bază fermă și plată, cum ar fi un pat cu platformă sau lamele de lemn solide (la o distanță de 3-4 centimetri), pentru a asigura longevitatea acesteia. 

  • Spuma saltelei are miros?
  • Orice produs nou poate avea un miros ușor la despachetare. În cazul în care noua saltea Cosmic are un miros, acesta se va disipa în câteva ore într-o cameră bine ventilată.

    Cu timpul însă, spuma din saltelele Cosmic nu produc nici un miros.

  • Saltelele Cosmic supraîncălzesc corpul în timpul somnului?
  • Saltelele noastre sunt special concepute pentru a oferi un somn răcoros. Efectuăm teste de imagistică termică și teste de transpirație pentru a ne asigura că saltelele noastre sunt plăcute și aerisite pe tot parcursul nopții pentru a menține confortul.

    Toate saltelele noastre au CosmicScapeTM, sistemul nostru inovator de răcire care folosește spumă respirabilă perforată pentru a ajuta la reducerea căldurii.

    Dacă ți-e cald noaptea, saltelele Galaxy, Arctic sau Afrodita ar prezenta o opțiune extrem de potrivită.

Parteneriat & Comerț Cu Amănuntul
  • Cu ce fel de angrosiști vă asociați?
  • Suntem mândri să fim parteneri cu zeci de magazine terțe. Înainte de a semna contractul de parteneriat, se organizează o discuție cu managerul nostru, iar în cazul în care sunteți eligibili pentru a revinde produsele Cosmic, puteți începe chiar din aceeași zi.

  • Unde pot cumpăra produsele Cosmic?
  • Creștem constant numărul de comercianți cu care ne asociem pentru a fi mai accesibili pentru clienții noștri comuni. Pentru o listă actualizată a locurilor în care puteți găsi produsele Cosmic, accesați pagina de Parteneriat aici.

  • Pot să vând Saltelele Cosmic, dar cu eticheta brandului meu?
  • În general, înlocuirea etichetei Cosmic cu eticheta brandului dvs, ar prezenta un lucru împotriva politicii Cosmic. 

    Excepție ar fi numai pentru potențialii parteneri cu renume pe piața din Republica Moldova, care până acum au vândut saltelele altor branduri, în calitate de intermediari și doresc să devină cunoscuți deja cu numele lor.

    Pentru detalii mai amănunțite, apelați-ne la 069662828.

  • Trebuie să vând un anumit număr de saltele lunar?
  • Nu este necesar să îndepliniți un anumit număr de vânzări pe lună ca să nu vi se anuleze licența Cosmic.

    Noi oferim traininguri de vânzări tuturor partenerilor, asta o să vă ajute să vă creșteți vânzările.

Comenzi & Livrări
  • Îmi veți evacua salteaua veche?
  • Oferim opțiuni de evacuare a saltelelor deținute anterior. 

    Evacuarea saltelei vechi se face numai în cazul în care curierii se deplasează la dvs pentru a vă livra o saltea nouă Cosmic. 

    Saltea veche ulterior va fi transportată la reciclare, iar costul tarifului de evacuare este de 300lei.

  • Livrați Sâmbăta sau Duminica?
  • Facem livrări și Sâmbăta. Ora de livrare va fi stabilită de către curier împreună cu clientul. Livrarea este gratuită în cazul în care comanda a fost efectuată în timpul săptămânii. 

    Dacă faceți comanda Sâmbăta și doriți livrarea în aceeași zi (Chișinău), oferim serviciul de livrare Chișinău Express, care costă 150 lei.
    *doar dacă plasarea comenzii a fost până la ora 14:00.

    Duminica nu se fac livrări.

  • Trebuie să plătesc pentru livrare?
  • Livrarea în Chișinău este complet gratuită, indiferent de modelul sau dimensiunea saltelei. 

    Livrările în Republica Moldova presupun un tarif de livrare în dependență de dimensiunea saltelei. 

  • Îmi vor fi rambursate costurile de transport dacă returnez produsul?
  • Taxele de expediere sunt finale și nu vor fi rambursate în cazul în care returnați oricare dintre produse.

  • De unde pot să cumpăr saltelele Cosmic?
  • În Showroom-ul nostru de pe str. Calea Moșilor 38 sunt expuse toate modelele de saltele și pot fi testate, în cazul în care optați pentru o experiență în realitate. 

    O altă opțiune ar fi website-ul nostru www.cosmic.md ce oferă informație completă despre toată gama de saltele. 

    Partenerii noștri deasemenea vă pot oferi saltelele Cosmic, iar metoda de testare/ cumpărare o aflați direct de la ei.

Retururi
  • Îmi vor fi rambursate costurile de transport dacă returnez produsul?
  • Taxele de expediere sunt finale și nu vor fi rambursate în cazul în care returnați oricare dintre produse.

  • Ce se întâmplă cu produsele returnate?
  • Dacă doriți să returnați salteaua, vom colabora cu dvs. pentru a programa o oră de ridicare care să vă convină! Lucrăm cu parteneri verificați pentru a ne asigura că toate saltelele returnate sunt fie donate, fie renovate.  

    Accesoriile sunt expediate înapoi la depozitele noastre și sunt fie donate, fie reciclate.

    Toate bunurile moi trebuie să fie nefolosite și să se afle în ambalajul și starea lor originală pentru a fi eligibile pentru o returnare. 

  • Care este politica voastră de returnare?
  • Rambursări și returnări; anulare

    Anulări. Puteți anula o comandă plasată prin intermediul Site-urilor sau la orice magazin Cosmic în orice moment înainte de expediere.

    Retururi. Sub rezerva excepțiilor prevăzute mai jos, puteți returna orice Produs achiziționat de pe Site-uri sau din orice Magazin Cosmic în perioada de probă a Produsului în cauză, fiecare "Perioadă de probă" începând de la primirea produsului respectiv, (fiecare, o "Perioadă de probă"), cu condiția ca Produsul pe care îl returnați să fie situat în Republica Moldova sau România după Perioada de adaptare de 14 nopți (în cazul în care Produsul este o saltea Cosmic) și sub rezerva condițiilor descrise mai jos. Dacă nu putem rambursa sub forma plății inițiale (de exemplu, dacă cardul de credit cu care ați efectuat achiziția a fost anulat sau închis), vi se va emite o rambursare în bani cash. Dacă ați cumpărat un Produs de pe Site-uri sau dintr-un Magazin Cosmic folosind un cod de ofertă sau un cod cadou, valoarea în lei moldovenești sau roni a oricărui cod de ofertă nu va fi rambursată sau creditată înapoi dacă o parte sau toată marfa este returnată. Vă rugăm să rețineți că nu rambursăm niciun cost sau taxă de transport.

    Excepții pentru perioada de probă. Orice Produs care este (a) marcat ca fiind "Vânzare finală" sau "Lichidare", (b) vândut prin intermediul Cosmic Website (https://cosmic.md/) sau (c) achiziționat ca parte a unei oferte de produse "la pachet" (fiecare astfel de ofertă, un "Pachet"), în măsura în care nu este însoțit de întregul Pachet, nu poate fi returnat sau schimbat, cu excepția cazului în care există un Defect, așa cum este definit în Garanția produsului aplicabilă, sau dacă nu se specifică altfel.

    Procedura de returnare. Transportul de returnare este gratuit, cu condiția să returnați produsul de pe teritoriul Republicii Moldova sau România.

    Rambursările vor fi emise sub forma plății originale. Vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai jos pentru a returna Produsul dumneavoastră.

    Saltea: Dacă doriți să returnați salteaua Cosmic, vom fi bucuroși să organizăm o preluare după perioada de ajustare de 14 nopți, dacă salteaua se află în perioada de probă a produsului în cauză, vă rugăm să trimiteți un e-mail la Cosmic la cosmic.fabrica@gmail.com pentru a aranja o preluare.

    Condiții de returnare. Următoarele condiții se aplică, de asemenea, returnărilor de produse:

    • Puteți returna articolul Cosmic și obține o rambursare completă în termen de 14 zile de la livrare sau în termen de 14 de zile de la o achiziție în magazin, cu condiția ca marfa să fie nefolosită și să se afle în ambalajul și starea originală. 
       
    • Clienții pot returna maximum două (2) din fiecare Produs în parte per comandă inițială, validate de un nume de client sau o adresă de expediere (de exemplu, vă rugăm să încercați mai întâi un Produs - suntem bucuroși să vă trimitem mai multe mai târziu!)
       
    • Dacă se returnează cel puțin un produs dintr-un anumit tip de Produs dintr-o comandă inițială, acel client sau adresă de expediere nu va fi eligibil pentru perioade de probă suplimentare la comenzile ulterioare ale acelui Produs (de exemplu, dacă returnați o pernă Cosmic, nu veți fi eligibil pentru perioada de probă aplicabilă la comenzile viitoare de perne Cosmic).
       
    • Pentru Pachete, (i) un întreg Pachet poate fi returnat și (ii) cea mai lungă Perioadă de probă aplicabilă oricărui Produs inclus în acel Pachet va fi Perioada de probă aplicabilă pentru întregul Pachet.


    Titlu. Riscul de pierdere și titlul de proprietate pentru produsele achiziționate de la Cosmic trec la dumneavoastră în momentul livrării acestor produse (de către Cosmic sau dealerul nostru) către transportator. Sunteți responsabil pentru depunerea oricăror reclamații la transportatori pentru transporturile deteriorate sau pierdute.

    Retururile și rambursările vânzătorului terț. Fără a aduce atingere oricăror prevederi din acești Termeni, returnarea oricărui produs (produselor) comandat(e), cumpărat(e) sau primit(e) de la un Vânzător terț și orice rambursare emisă în legătură cu acest(e) produs(e) va fi supusă termenilor și condițiilor respectivului Vânzător terț. Vă rugăm să contactați vânzătorul terț de la care ați comandat, achiziționat sau primit produsul pentru a afla termenii și condițiile aplicabile în ceea ce privește returnările și rambursările.

  • Ce este o perioadă de adaptare?
  • Deoarece probabil că ați dormit pe o altă saltea în fiecare noapte în ultimii ani, corpul dvs. va avea nevoie de timp pentru a se adapta la noua saltea Cosmic. Credem că ar trebui să dormiți pe salteaua dvs. pentru a decide dacă vă place (poate dura 20 de nopți pentru ca organismul să se adapteze la o saltea nouă). Oferim o perioadă de probă de 28 de nopți la saltele, iar dacă nu sunteți 100% mulțumiți după prima perioadă de adaptare de 20 de nopți, returul este gratuit și ușor.

    Bineînțeles, credem că este important să testați toate produsele Cosmic în confortul propriei case. Stați liniștit, celelalte produse ale noastre la fel includ o perioadă de probă de 28 de nopți, astfel încât să puteți face exact acest lucru.

  • Când mă pot aștepta la o rambursare pentru returul meu?
  • Pentru articolele mai mari, cum ar fi saltelele, vom procesa rambursarea integrală în termen de o săptămână de la preluare. Dacă ați optat pentru achitarea în rate, vă recomandăm să continuați să efectuați plățile în timp ce vă procesăm returul. Fiți sigur, odată ce returul dvs a fost confirmat, vi se va rambursa orice plată efectuată, iar soldul rămas va fi anulat.

    Pentru articolele mai mici, facilitățile noastre durează de obicei 1-2 săptămâni pentru a procesa retururile. Odată ce returnarea dvs. este contabilizată, vă vom rambursa forma originală de plată. Vă rugăm să acordați 3-10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să se deconteze înapoi pe forma dvs. originală de plată.

  • Cum îmi reprogramez preluarea returului?
  • Dacă aveți nevoie să reprogramați preluarea saltelei la retur, vă rugăm să ne apelați cât de curând posibil la numărul 069662828.

Garanție
  • Am o solicitare de garanție. Ce trebuie să fac?
  • Suntem aici pentru a vă ajuta! Pentru a iniția o cerere de garanție, vă rugăm să pregătiți certificatul dvs de garanție primit la livrare. 

    Pentru o rezolvare cât mai rapidă, vă rugăm să vă pregătiți să faceți câteva fotografii ale problemei și ale etichetei de fabricație și să ne comunicați orice detalii pe care le considerați utile! Experții noștri în domeniul calității vor analiza reclamația dvs. cât mai curând posibil și vor găsi cea mai bună soluție.

    Apelați la 069662828, iar echipa noastră vă va ghida mai departe.

  • Care este garanția saltelelor Cosmic?
  • Saltelele noastre au o garanție limitată între 5-10 ani, cu excepția articolelor în curs de lichidare, care au o garanție de 5 ani. Garanția saltelei acoperă defectele de fabricație care nu sunt asociate cu o bază de susținere nesusținută sau cu o bază de pat reglabilă.

    Puteți găsi toate detaliile privind informațiile despre garanție vizitând pagina noastră de garanție.

  • Produsul meu a ajuns defect sau deteriorat. Ce trebuie să fac?
  • Ne pare rău să aflăm că produsul dvs. a ajuns în condiții mai puțin perfecte! Suntem aici pentru a vă ajuta să rezolvați problema imediat. Pentru a iniția o reclamație privind calitatea produsului, trimiteți un e-mail echipei noastre de experiență a clienților: cosmic.fabrica@gmail.com

    Un agent de asigurare a calității vă va cere informații despre comandă și despre problema cu care vă confruntați cu produsul dvs. Pentru a vă accelera reclamația, asigurați-vă că aveți la îndemână câteva fotografii ale problemei!

  • După reparație, garanția se restartează?
  • În cazul în care salteaua dvs a fost luată la reparație în baza certificatului de garanție, acest lucru nu va restarta perioada de garanție, care va continua să fie valabilă din data procurării saltelei.