Showroom
str. Petricani, 17/3

Retur

Rambursări și returnări; anulare

Anulări. Puteți anula o comandă plasată prin intermediul Site-urilor sau la orice magazin Cosmic în orice moment înainte de expediere.

Retururi. Sub rezerva excepțiilor prevăzute mai jos, puteți returna orice Produs achiziționat de pe Site-uri sau din orice Magazin Cosmic în perioada de probă a Produsului în cauză, fiecare "Perioadă de probă" începând de la primirea produsului respectiv, (fiecare, o "Perioadă de probă"), cu condiția ca Produsul pe care îl returnați să fie situat în Republica Moldova sau România după Perioada de adaptare de 14 nopți (în cazul în care Produsul este o saltea Cosmic) și sub rezerva condițiilor descrise mai jos. Dacă nu putem rambursa sub forma plății inițiale (de exemplu, dacă cardul de credit cu care ați efectuat achiziția a fost anulat sau închis), vi se va emite o rambursare în bani cash. Dacă ați cumpărat un Produs de pe Site-uri sau dintr-un Magazin Cosmic folosind un cod de ofertă sau un cod cadou, valoarea în lei moldovenești sau roni a oricărui cod de ofertă nu va fi rambursată sau creditată înapoi dacă o parte sau toată marfa este returnată. Vă rugăm să rețineți că nu rambursăm niciun cost sau taxă de transport.

Excepții pentru perioada de probă. Orice Produs care este (a) marcat ca fiind "Vânzare finală" sau "Lichidare", (b) vândut prin intermediul Cosmic Website (https://cosmic.md/) sau (c) achiziționat ca parte a unei oferte de produse "la pachet" (fiecare astfel de ofertă, un "Pachet"), în măsura în care nu este însoțit de întregul Pachet, nu poate fi returnat sau schimbat, cu excepția cazului în care există un Defect, așa cum este definit în Garanția produsului aplicabilă, sau dacă nu se specifică altfel.

Procedura de returnare. Transportul de returnare este gratuit, cu condiția să returnați produsul de pe teritoriul Republicii Moldova sau România.

Rambursările vor fi emise sub forma plății originale. Vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai jos pentru a returna Produsul dumneavoastră.

Saltea: Dacă doriți să returnați salteaua Cosmic, vom fi bucuroși să organizăm o preluare după perioada de ajustare de 14 nopți, dacă salteaua se află în perioada de probă a produsului în cauză, vă rugăm să trimiteți un e-mail la Cosmic la cosmic.fabrica@gmail.com pentru a aranja o preluare.

Condiții de returnare. Următoarele condiții se aplică, de asemenea, returnărilor de produse:

  • Puteți returna articolul Cosmic și obține o rambursare completă în termen de 14 zile de la livrare sau în termen de 14 de zile de la o achiziție în magazin, cu condiția ca marfa să fie nefolosită și să se afle în ambalajul și starea originală. 
     
  • Clienții pot returna maximum două (2) din fiecare Produs în parte per comandă inițială, validate de un nume de client sau o adresă de expediere (de exemplu, vă rugăm să încercați mai întâi un Produs - suntem bucuroși să vă trimitem mai multe mai târziu!)
     
  • Dacă se returnează cel puțin un produs dintr-un anumit tip de Produs dintr-o comandă inițială, acel client sau adresă de expediere nu va fi eligibil pentru perioade de probă suplimentare la comenzile ulterioare ale acelui Produs (de exemplu, dacă returnați o pernă Cosmic, nu veți fi eligibil pentru perioada de probă aplicabilă la comenzile viitoare de perne Cosmic).
     
  • Pentru Pachete, (i) un întreg Pachet poate fi returnat și (ii) cea mai lungă Perioadă de probă aplicabilă oricărui Produs inclus în acel Pachet va fi Perioada de probă aplicabilă pentru întregul Pachet.


Titlu. Riscul de pierdere și titlul de proprietate pentru produsele achiziționate de la Cosmic trec la dumneavoastră în momentul livrării acestor produse (de către Cosmic sau dealerul nostru) către transportator. Sunteți responsabil pentru depunerea oricăror reclamații la transportatori pentru transporturile deteriorate sau pierdute.

Retururile și rambursările vânzătorului terț. Fără a aduce atingere oricăror prevederi din acești Termeni, returnarea oricărui produs (produselor) comandat(e), cumpărat(e) sau primit(e) de la un Vânzător terț și orice rambursare emisă în legătură cu acest(e) produs(e) va fi supusă termenilor și condițiilor respectivului Vânzător terț. Vă rugăm să contactați vânzătorul terț de la care ați comandat, achiziționat sau primit produsul pentru a afla termenii și condițiile aplicabile în ceea ce privește returnările și rambursările.

 


Întrebări Frecvente

Returul este cu adevărat gratuit?


Da! Vrem să facem ca întregul proces să fie lipsit de complicații, așa că livrăm produsele gratuit, iar dacă nu sunteți îndrăgostiți de ele, le ridicăm gratuit de la ușa dumneavoastră.


Cum îmi pot returna articolele?

Pentru a returna un articol, puteți utiliza portalul nostru de retururi sau să ne apelați direct la 069662828. După ce am procesat returul, curierul nostru va lua legătura cu dvs. pentru a stabili o dată potrivită pentru ridicarea articolelor. 


Trebuie să am ambalajul saltelei pentru a face retur?

Ținând cont de faptul că salteaua a fost inițial livrată pentru a o păstra, dar nu pentru a o returna ulterior, nu este obligatoriu să aveți ambalajul saltelei. La înregistrarea solicitării de retur, vă rugăm doar să ne anunțați că nu ați păstrat ambalajul, iar noi vom veni cu altul nou, pentru a nu deteriora salteaua în timpul transportării.

Notă: Curierul va examina salteaua la dvs acasă înainte de a o prelua pentru retur. În cazul în care produsul are defecte (rupturi, pete sau alți factori ce au deteriorat salteaua), ne rezervăm dreptul să respingem solicitarea dvs de retur.